Onze reis naar Namibie en Zuid Afrika - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van nico geusebroek - WaarBenJij.nu Onze reis naar Namibie en Zuid Afrika - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van nico geusebroek - WaarBenJij.nu

Onze reis naar Namibie en Zuid Afrika

Blijf op de hoogte en volg nico

13 Oktober 2014 | Namibië, Windhoek

OP 20 oktober vertrekken we met Emirates naar Dubai en na een tussenstop vliegen we verder naar Kaapstad.Een paar uur na aankomst aldaar reizen we door naar Windhoek.In Windhoek blijven we 2 dagen en gaan daarna per huurauto naar Sossusvlei,de zandduinen die vooral bekend zijn door hun bijzondere kleuren bij laagstaande zon.De volgende stop is Swakopmund aan de kust.Na Swakopmund staat Damaraland op het schema en na een paar dagen verblijf daar rijden we door naar Etoshapark in het Noorden.Het laatste doel op onze reis is Waterberg Plateau en hierna eindigen we weer in Windhoek.
Vanuit Wndhoek vliegen we op 4 november naar Kaapstad voor een verblijf van 4 dagen en onze laatste bestemming is Stellenbosch.
Op 12 november pakken we weer de Emirates richting Dubai.In Dubai maken we een overnachting om de stad te bekijken en we vertrekken op 13 november naar Nederland om op 14 november om 12.40 te landen,zodat we op tijd zijn voor de intocht van Sinterklaas en zijn zwarte pieten.