Kaapstad/Stellenbosch - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van nico geusebroek - WaarBenJij.nu Kaapstad/Stellenbosch - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van nico geusebroek - WaarBenJij.nu

Kaapstad/Stellenbosch

Blijf op de hoogte en volg nico

11 November 2014 | Zuid-Afrika, Stellenbosch

5 november
In Kaapstad overnachten we vlakbij de haven en het strand.Behalve dat we Zuid Afrika een van de mooiste landen in de wereld vinden,vinden we Kaapstad de mooiste stad.Voor ons is het dus genieten.De eerste dag rommelen we wat aan in en rond Victoria and Albert Waterfront en de volgende dag blijven we bij het hotel luieren bij het zwembad.De enige uitstapjes die we deze twee dagen maken is naar Camps Bay en de Tafelberg.De vorige keren dat we deze attractie bezochten was de berg bewolkt en was het uitzicht beperkt.Nu was het helder maar het gevolg was dat de rij voor de kabelbaan gigantisch was.Dathebben we dus niet gedaan
7 november Stellenbosch
De dagen in Stellenbosch hebben we doorgebracht met uitstapjes naar Paarl,Muizenberg,Somerset West,Franschhoek,Fish Hoek en Simons Town.Eigenlijk zijn alleen Stellenbosch en Simons Town de moeite waard.Alle stadjes liggen in het wijngebied,hetgeen werkelijk prachtig is.Als stadjes stellen zij echter niks voor.
Ons hotel is een zgn Wine Estate,prachtig gelegen in het wijngebied.We hebben met volle teugen van de natuur genoten ,maar dat wordt op den duur wel saai,zodat we langzaam toch weer toe zijn aan de terugkeer naar Nederland.Ondanks het prachtige land,het heerlijke weer en alles wat ons omringt.
Morgen eerst naar Dubai,waar we een dag blijven en dan vrijdag 12 november terug naar Nederland.We landen om 12.40 uur

• 11 November 2014 - 17:57

Annette Wassington:

Welkom thuis straks.....my dears.
    Wat een prachtige reis......voor mij ook!
    xxxxxx

• 11 November 2014 - 18:28

Rida Molog:

Wat en geweldige reis hebben jullie gehad, nog even genieten en een goede thuisreis.

• 11 November 2014 - 23:46

GITTE:

even Dubai aandoen, dat is toch mooi meegenomen...goede reis en wel t'huis...tot zaterdag...

• 12 November 2014 - 11:21

Rida Molog:

Bij het doorlezen van je laatste verhaal, hoop ik wel dat jullie de goede vlucht nemen, Want vrijdag is het de 14e. Ik neem aan dat je goed gekeken hebt en geniet nog even van Dubai.

• 12 November 2014 - 11:50

Niels:

lekker hoor oudjes! geniet nog even en tot vrijdag! x

• 12 November 2014 - 17:42

Bart:

Wat een mooie reis en de verhalen waren leuk om te lezen. Tot zaterdag!

• 13 November 2014 - 18:24

Gerda:

Bedankt Rida voor je oplettendheid ,foutje! We zijn op de goede dag in het goede vliegtuig gestapt. Hebben vandaag in 1 dag zoveel mogelijk van Dubai bekeken vanuit de hop on hop off bus. Wat een rijkdom en glitter, we keken onze ogen uit. Nu wel moe en we moeten morgen om 4.30 uur op voor de vlucht naar Amsterdam. Degenen die gereageerd hebben op onze verhalen, bedankt, vonden we leuk om te lezen. Tot in Holland