epiloog dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van nico geusebroek - WaarBenJij.nu epiloog dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van nico geusebroek - WaarBenJij.nu

epiloog dubai

Blijf op de hoogte en volg nico

15 November 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

13 november
Dubai:het best te omschrijven als Las Vegas zonder drank en gokken.
Een stad waar een enorme dynamiek heerst.Het is er druk.Er loopt niemand,iedereen rijdt in een auto.Alles groot,groter,groots.Het grootste winkelcentrum ter wereld,het hoogste gebouw ter wereld,het grootste hotel ter wereld etc.Alles gaat om geld,luxe en exttravaganza.En dit dan in tegenstelling tot Vegas overgoten met een arabisch sausje (minaretten,moskeeen,arabische klederdracht) en duidelijke islamitische invloed (er zijn 1000 moskeeën in Dubai).De cultuur is de dierentuin,de indoor skibaan en de interieurs van de hotels.Misschien een islamitisch museum,maar dat is het wel.
Ons hotel had 13 toprestaurants,een tropische tuin met watervallen als hall en het beschikte over alle luxe die je je maar kon bedenken.
Geweldig om gezien te hebben.Een dag was net iets te kort,twee dagen net genoeg.
Geen stad om langer vakantie te vieren.Maar ja,dat is persoonlijk

• 15 November 2014 - 15:24

Rida:

Wij hebben genoten van jullie reisverslag en hopen jullie binnenkort persoonlijk te spreken over alle ervaringen.
    Waren de kinderen en kleinkinderen blij jullie weer te zien. Hebben jullie genoten van de intocht van Sinterklaas?

Wij spreken elkaar binnenkort.

Groetjes Jaap en Rida.