verjaardag - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van nico geusebroek - WaarBenJij.nu verjaardag - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van nico geusebroek - WaarBenJij.nu

verjaardag

Blijf op de hoogte en volg nico

19 Oktober 2014 | Namibië, Windhoek

We zijn aan het pakken.Dit is ook een test om te kijken of alles werkt.Tot in Windhoek
Sterkte met het herfstweer.
Hartelijke groet
Gerda en Nico

• 19 Oktober 2014 - 12:27

GITTE:

Het werkt dus, heel veel sterkte met de brandende zon daar, hier zullen wij gelukkig geen enkele last van hebben hahaha...goede reis en geniet ervan.............

• 19 Oktober 2014 - 15:17

Rida Molog:

Nico van harte gefeliciteerd met je verjaardag, wij hebben het gisteren al uitgebreid gevierd.
    Leuk om jullie kleinkinderen te zien, wat zul je ze missen al die weken.
    Wij wensen jullie een hele goede reis en tot horens.

Groetjes Jaap en Rida

• 19 Oktober 2014 - 16:35

Anita:

Nu nog even echt....gefeliciflapstaart. Goede reis en veel plezier en als jullie een leuk magneetje zien.......

• 19 Oktober 2014 - 18:19

Ton In 't Veld:

Nico, van harte gefeliciteerd in het echie. En jullie samen heel veel leuke avonturen in Namibië. We zullen de belevenissen nauwgezet volgen ter voorbereiding op onze eigen reis eind november/begin december.